یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰:۵۹

افزایش ٢٥ درصدی تردد نفتکش‌های خارجی در ماهشهر

باشگاه خبری فراساحل: رئیس منطقه عملیاتی ماهشهر گفت: حجم عملیات پهلودهی کشتی‌ها در نتیجه رفع تحریم‌ها و افزایش تردد و حضور نفتکش‌های خارجی در دوماه نخست امسال ٢٥ درصد افزایش داشته است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، جواد زاهدی با بیان این مطلب اظهار کرد: هم اکنون سه یدک کش در اختیار عملیات دریایی ماهشهر است که در مجموع قدرتی بیش از ١١ هزار اسب بخار دارند و در منطقه عملیاتی ماهشهر مشغول سرویس دهی هستند.


زاهدی، تاکید کرد: یدک‌کش‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران مستقر در منطقه عملیاتی ماهشهر، مجهز به سیستم اطفای حریق، پمپ‌های قوی، خطوط لوله انتقال آب آتش نشانی، پمپ‌ها و مخازن کف و مواد زایل کننده موادنفتی (OSD) هستند. به گزارش شرکت پایانه‌های نفتی ایران، وی، افزود: هم اکنون با توانمندی کارکنان عملیات دریایی منطقه ماهشهر، عملیات بازسازی و تعمیرات یدک‌کش‌های مورد استفاده برای پهلودهی شناورهای ویژه حمل فرآوردهای نفتی با شتاب بیشتر و براساس اصول فنی و ایمنی انجام می‌شود.



  کد خبر : 1721
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :